fredag 19 december 2008

Shoppingssugen

Även fast jag ska fira jul själv med mina älsklingspojkar
och de andra hästarna i stallet
så kom jag på att jag måste köpa julklappar.
Elvis är van att få många julklappar
och Hjalmar vill ha en positiv första jul hemma hos mig och Elvis.
och vad ska jag köpa till unghästen?
och vad ska Elvis och Hjalmar köpa till mig?

jag önskar mig:

1) dammsugare (en rosa ergonomisk)
2) vinglas, stora rödvins glas
3) vinöppnare
4) vin, massa rödvin (en flaska från jobbet som julklapp räcker inte??)
5) champange

Undra om mina älsklingar kommer vara så snälla
och köpa detta till mig i julklapp.

Men vad ska jag köpa till mina små pojkar och min stora pojke?
tror Kasmir vill ha ett nytt rosa täcke men Horze
som jag vill beställa från ligger ju inte i Malmö *suck*
och Hjalmar och Elvis, dom vill nog ha lite nya kläder och
massa massa godis. Hjalmar har iof precis fått en ny vinterjacka
och till honom har jag redan köpt en huvtröja.

Så trots att jag ska fira jul själv har jag lite julpanik och
ska ut i julhandeln i helgen, jag ska trängas med alla andra..
nåja sen ska jag julpynta i stallet oxå, tror jag
om min vän kommer bort med granris till mig vill säga..

Inga kommentarer: