måndag 1 december 2008

Rena utmattningen


Julfesten i fredags var så kul & jag mådde så bra. Jag fick sådana komplimanger från de finaste manliga kollegorna & jag kände mig verkligen så snygg, sexig & bäst som dom sa att jag var...

...Ja fram till klockan var ca 00.30 för då förstör min ex sambo allt genom att hångla med nya flickvänen, jag INTE visste han hade, mitt framför mig. Jag vill bara lägga mig & dö! I stället bryter jag ihop & grinar inför 300 kollegor. Nåja jag var riktigt full, kanske naturligt efter 2 flaskor vin, lite baylis & öl? men jag står fortfarande för att jag tycker att han är det största svin som någonsin gått i ett par skor. Det tycker jag att jag har all rätt att tycka när han ljugit så mycket för mig & enligt henne så träffade han oss samtidigt när han & jag dejtade efter separationen ( hemligt förståss hans mamma fick inget veta eftersom det faktist var hon som gjorde slut med mig)

Nåja i lördags ville jag inte gå upp. Allt är bara för mycket med morfars död, detta & allt annat skit. Jag orkade lixom inte leva mer, hursom så bestämdes det i lördags att jag & stalltöserna skulle "vina" lite, vilket slutade med att vi hamnade på nattklubb i Malmö med den snygga & sexiga Doktor M! Pinsamt värre men kul var det, blev åter igen sedd.

I går var jag så bakis. Bestämde mig för att ta på mig löparskorna & ta ett hårt träningspass på 6,5 km. Kändes riktigt bra att pressa ur all must & ilska jag har på livet. Väl hemma igen kräktes jag av utmattning.

Idag har jag shoppat, tvättat, städat & tränat. Finns det något bättre sätt att dränka sina sorger i? Men konstigt nog känner jag mig snyggare & sexigare än någonsin

Inga kommentarer: