tisdag 6 juli 2010

ogräs

Pratar med min gamla granne på msn, vi ska ses i morgon på falsterbo horse show, det är väl 100 år sedan jag träffade henne sist så det ska bli jätte skoj. D och jag startade en klubb, haha har nästan glömt bort hur skoj vi hade där ute i skogen. D tyckte även att vi skulle försöka träffa en annan bekant, haha vi får väl se vad som händer med det :P

har klippt gräsmattan idag och hält ut ogräsbekämning på ogräset mellan plattorna vid ingången, är så less på ogräs, finns det något mer irriterande än ogräs i trädgården och i rabatten? funderar på att alsfaltera hela skiten, bara när ogräset är befintligt alltså.

Elvis har badat i kväll och det är så otroligt mysigt att gosa med honom efteråt, ingen ironi utan jag menar det., han lindas in i 2 stora badlakan och sedan sitter vi där och gosar en stund medans han torkar, mys mys och appropå det så är jag omgiven av kärlek nu ikväll, Edith och elvis ligger och trängs mellan mina armar och min kropp och alice ligger på ryggstödet i soffan.

Inga kommentarer: