lördag 3 juli 2010

Tanken var att jag skulle gå upp klockan 06.30 och träna innan vi ska åka till Vellinge 08.15. Om jag nu ska med dit. Måste gå ner till den där ATG butiken också så sålde falsterbo biljetter till mig, hon tryckte ju ut fel biljetter, 2 ungdomsbiljetter (10-18 år) när det står på förbokningen att det är vuxenbiljetter jag ska ha, blir så irriterad. varken jag eller mamma lär komma in på dom biljetterna atgombudet gav mig, hon måste ju ha sluta tänkt eller något?

Klockan är nu 06.30 och jag har varit vaken sedan en timme tillbaka när Edith väckte mig och behövde gå ut då hade jag sovit sedan klockan 04 tror jag, sista gången jag satt upp i sängen och kollade på klockan så var hon 03.44 sedan måste jag ha somnat för jag sov då iaf när Edith började slicka mig i ansiktet och när jag tillsist vaknade till klockan 05.39, det var bara till att ta på sig en tröja och gå ner för att släppa ut henne i trädgården där hon snabbt gjorde båda sina behov, nu sover hon sött igen men jag är vaken. Borde byta om och ge mig iväg på en morgontur.

Nåja bloggar kanske om något roligare och intressantare från stranden sedan, nu ska jag ta på mig träningskläderna och bege mig, ciao!

Inga kommentarer: