lördag 24 juli 2010

Sitter och vilar sedan en timme tillbaka, tänkte strax lägga mig och titta på en film ( läs sova), i kväll ska vi på inflyttningsmiddag till ett par personer som jag bara kan minnas att jag har träffat engång tidigare, tur att Fredrik och Malin också ska dit så det inte känns fullt så stelt som det kanske hade blivit annars. Vad köper man i värd/inflyttningspresent till någon man inte känner? Jag köpte en trädgårdsbok eftersom dom har flyttat till hus, men kanske skulle tagit en flaska vin istället? har ni några sista minuten idéer?

Var på ett IW pass på förmiddagen, kändes bra förutom att jag fick håll mitt upp i alltihopa, jobbigt blev det så jag fick det ta det lite lugnare i ett par minuter innan jag var på det igen, förstår bara inte varför jag fick håll för jag åt frukost 2,5 timme innan träningen. Skrev upp mig på ett pass på måndag, ska ta med J då. han har ju sagt hela veckan hur skoj det var på träningen i lördags så nu skrev jag upp honom.

Nu är det filmdags.

Inga kommentarer: