fredag 2 juli 2010

Mystikern i drömmarna

Jag har en dröm som återkommer natt efter natt sedan ett par veckor tillbaka, eller rättare sagt det är en person som dyker upp i mina drömmar, natt efter natt, natt efter natt. Jag kan inte alltid förstå varför, innerst inne kanske det finns ett hopp om att jag ska stöta på den personen och får prata med personen? Jaja om det aldrig lär hända i verkligheten igen så har jag ju iaf möterna i drömmarna?

I morse när jag vaknade så såg jag moln ute och det är moln nu, visserligen är klockan bara 07,45 och de kan ju faktiskt försvinna under förmiddagen, jag kan ju alltid hoppas för jag hade nämligen tänkt att gå till östra stranden med hundarna i dag och ligga där ett par timmar och filosofiera och sola och kanske ta årets första dopp i havet.

I går var sista träningen på klubben för den här veckan. det resulterade i en smäll på käken efter att jag för en liten stund tappade fokuset när jag och Tanja stod och spärrade, hon kom med sin vänster när jag slog ut min höger och jag läste henne fel samtidigt som jag tänkte på något annat vilket då gjorde att jag inte skyddade munnen med vänster, jaja det var ju inte så hårt iaf men det fick mig att komma ihåg att ta med tandskyddet till på tisdag. I övrigt var det en bra träning igår för Mustafa även om jag tycker bättre om att träna för Shina, vet inte riktigt varför, kanske för att det är mer kondition då och det är träna, träna träna i 120 minuter innan det är stretch. träningen med Mustafa igår bestod i 15 minuters fri uppvärmning, jag valde hopprep och skuggboxning, sedan 40 minuters teknik, och 20 minuters fri avslutning, jag valde styrka och hopprep. men varför får jag ingen kontakt med min högra ytter? Det farliga när jag inte har någon känsel är ju att det är så mycket lättare att skada sig själv.

Nej nu är det dags att ta ut hundarna på en promenad igen sedan ska jag hämta ut biljetterna till falsterbo och fundera på varför mystikern finns med i varje dröm jag har.

Nu ser det faktiskt ut som att molnen kommer att försvinna så kanske kan jag gå upp till stranden om några timmar, hoppas, hoppas

Inga kommentarer: