tisdag 25 september 2012

10 månader av kärlek!

Idag fyller mitt hjärta 10 månader! 10 månader av kärlek! Min älskade lilla tös som helt plötsligt blivit så stor,

Dagen började inte så bra för oss men när vi väl kom iväg så blev det jätte bra. Vi var på öppna förskolan mellan 10 & 1230 sedan sov B middag medan jag shoppade lite på stan, kl 14 var det 10 månaders kontroll hos doktorn, det gick jätte bra, väl hemma traskade vi ut med hundarna, b gick själv, en kort sväng senare lämnade vi in hundarna & gick till lekplatsen, inne vid 17 & b somnar, vid 1730 kom pappan hem, vaknar & går & leker med pappan, jag börjar laga middag, är klar 10 minuter senare går in i vardagsrummet där det är väldigt tyst, båda ligger & sover i soffan så jag fick äta middag själv med sällskap av hundarna, & nu är jag ombytt & klar ska ut & träna med Annika, a & b sover fortfarande....

Köpte en 10 månaders present till b idag förresten....

Inga kommentarer: