lördag 29 september 2012

Det var ju det där med facebook

Det här med att göra en Cajsa, som alla ni som har mig på facebook har upptäckt så har jag inte gjort en Cajsa ännu, detta beror på 3 saker:

nr 1: Kontakten med mina vänner i sydamerika, usa och finland.

nr 2: Mina jobb. Mina ungdomar läser inte mail och skickar man SMS så kommer det bort bland de andra 700 som de skickar dagligen till sina kompisar. Mitt andra jobb har bestämt sig för att ha ett forum på facebook.

nr 3: Hundarna. Jag tränar och tävlar med mina hundar som ni vet, och en av hundarna går i avel, idag finns dessa hundforum på facebook, nästan ingen använder de gamla forumen längre....

MEN jag har raderat facebook från mobilen och jag har tagit bort väldigt mycket av mina kort som fanns och jag har bestämt mig för att inte uppdatera den längre, iaf i några veckor så får vi se vad som händer sen. Jag finns på bloggen, Twitter, instagram och mina mail och på telefon, vi har dessutom hemtelefon, det ni hur många av er läsare har det?

Har ni förresten tänkt på att 3 av 4 samtal börjar med "jag läste på facebook" eller "jag såg på facebook..."

Inga kommentarer: