torsdag 13 september 2012

Baka baka kaka....

Baka baka kaka...jo vi har junior SM steg 1 i handboll i helgen & förutom att ansvara för frukosten till bortalagen på söndag så ska jag tillsammans med Irene baka till kiosken, tänk om jag & Birgitta hade vetat att A skulle hunnit hem från jobbet så hade vi gått på Mora träsk istället för på föräldramötet i torsdags....

Jaja inget att göra åt nu " jag kan göra det, jag kan göra det,...jodå visst jag fixar det" ja så lät det både på Irene & mig under hela mötet. Så idag har jag bakat 2 sockerkakor, 2 tigerkakor, 2 chokladsockerkakor & 50 syltkakor, det är liksom det mest avancerade man hinner med att göra när dottern på 9,5 månad bestämmer sig för att vara vaken hela eftermiddagen. Kl 17 fick jag börja städa upp efter B & alla hennes hyss, vad hände med tiden när hon låg still i babygymmet?

Nu har vi precis ätit kvällsmat & strax ska jag bädda ner B i vagnen. Vi ska iväg & träna med Annika, vi har äntligen kommit igång med våra Powerwalk promenader nere på stranden igen & B måste med ikväll för À & S är iväg på handbollsmatch, seriestart borta i Lund kl 20.00

Inga kommentarer: