lördag 8 september 2012

Hejdå nu GÅR jag till sandlådan!

Hallå!!! 9,5 månad & fröken B går längre sträckor utan att hålla i sig! Det började redan vid 7 månaders ålder då började hon gå enstaka steg utan att hålla i något men det har inte varit mer än så, sen den här veckan har hon mest velat gå & bara stödja sig på mig eller hålla i mitt finger med ena handen....

..så blev klockan 16.35 & jag & tonåringens flickvän var i vardagsrummet med B, jag släpper hennes hand & hon promenerar från soffan som står längs bortesta väggen vid balkongen bort till hallen, ca 5-6 meter, tyvärr snubblade hon i hallen & slog i huvudet så lyckan byttes ut till panik efter en stund, stort blåmärke ovanför det högra ögonbrynet och ett litet hack blev priset av att pappa överraskade henne så hon tappade balansen, undra hur långt hon hade gått annars?

Min lilla tjej, vi visste att du skulle gå utan problem innan du börjar dagis (förskolan förlåt) men där börjar du ju först om 3 månader.

1 kommentar:

Anna sa...

Vad duktig och tidig hon är lilla fina B!