tisdag 19 maj 2009

Fusk i robinsson 2009?

jag följer Robinsson 2009, faktiskt så mycket
att jag på lördagarna har "zappat" över från SVT
till Tv4 direkt när Babben och co är slut,
tittar på sista halvtimmen för att sedan se
hela reprisen på söndagen.
Erik och Jarmo är mina favoriter!

Men något jag har tänkt på nu de senaste 2 gångerna
är att Tjejerna aldrig har hår under armarna eller hår på benen.
Har alla så ljust och mjukt hårben som jag som knappt syns när det är utväxt?
Eller fuskar dom och rakar sig under både ben och armar?
Och medans Erik låter skägget växa så
har Lukas ett trimmat getskägg.
Jag börjar tro att det är något fuffens!
Vart är erat armhår tjejer??
Om ni har rakhyvlar med så har ni troligen tandborstar med också?
och angelas rensning med palmblad var bara en bluff?
jag trodde hela grejen med robinsson var att leva
ett Ö liv och inte ligga på stranden och putsa naglar
som divan Elinor.

Jag skulle själv vilja delta i robinsson,
bara för att utmana mig själv och
visa mamma att jag faktiskt kan och vågar,
det var ju så jag skaffade min första tatuering....

Inga kommentarer: