tisdag 19 maj 2009

skandal!

Vad är det jag läser??
Att Janne Josefsson ska sluta,
att Janne presenterar sin efterträdare
i Torsdagens debatt.
Skandal!!

Jag lovar att det blir Sverker som blir efterträdare,
men tar han över så lär ju inte gästerna och publiken
få en syl i vädret, dom kommer inte hinna öppna munnen
förrän Sverker ställer dom till svars för det dom tänkte säga,
jag har nog sett hur det går till i PLUS.
Jag skulle nog vilja se Elisabeth höglund tror jag,
fast jag kan åh andra sidan inte se henne som en debattledare,
jag tror hon är för snäll.

Snälla Janne stanna kvar på Debatt!
Det är du som gör Debatt och
det är du som ÄR debatt!

nu blev jag ledsen...
först upptäcker jag att
stora delar av robinsson nog är bluff
och sen får jag detta beskedet,
att Janne josefsson ska sluta på debatt.
vart är Tv världen påväg?

Inga kommentarer: