onsdag 25 april 2012

Wubbanub




Eftersom B har fel sugteknik för napp vilket bla gör att hon inte kan hålla kvar den och det i sig gör att hon vill ha mitt bröst som napp hela natten så har nu B fått en Wubbanub från Mammashop .
En Wubbanub är ju inte den allra billigaste nappen så innan jag beställde den så provade jag verkligen med alla nappar jag kunde på marknaden och gav liksom nästan upp, hon fick väl ta sin tumme då och mitt bröst på natten.

Hursom en Wubbanub är verkligen att rekomendera, det är en annorlunda napp där barnet har samma sugteknik som med bröstet, testade själv och det är verkligen 2 olika sugtekniker på en vanlig napp och en Wubbanub, och bilden i bloggen är från nu när B ligger och sover för natten. B gillar den skarpt. Den kom med posten i dag och efter sterilisering så var den redo att användas kl 15.30 sedan dess har hon inte släppt den! Ska detta verkligen fungera?


2 kommentarer:

cajsa sa...

Hon är tom randig på nätterna <3

Anna sa...

Håller tummarna för att den funkar!