söndag 1 april 2012

Sala-helgen.

Bilresan upp i fredags gick jätte bra, förvånasvärt enkelt. Vi tog 3 pauser och det var inte för att B var grinig utan för att jag var kissenödig och sedan engång då jag och A var hungriga. Vi körde upp på 7 timmar så det ska vi absolut inte klaga på.

Fredagkvällen gick till att umgås med mamma och bara landa i Sala, jag var med mamma en sväng till stallet också. Igår var det lördag och då umgicks vi med min lillasyster och hennes dotter hela dagen. Vi gick på stan och shoppade lite och på kvällen hade de båda kusinerna myspyskväll med deras mormor. Och så idag har vi varit till Heby med min lillasyster och lilla E, vi var hos E´s baba och dida dvs farmor och farfar. Vi lunchade där och sen på eftermiddagen när mamma och lillasyster åkte till stallet så valde vi att vara "hemma" och ta det lugnt, vi åkte iväg en sväng med bilen med lillebror också.

Det är en klump som ligger i magen, en klump inför morgondagen....

Inga kommentarer: