torsdag 15 oktober 2009

inte så roligt det här

Så var det redan Torsdag och ytterligare några dagar
har svept förbi, det har gått ruskigt fort samtidigt
som tiden har gått still.
J fick köra mig till kyrkan i tisdags, det var där jag ville vara
när jag har denna smärta, där satt jag och bara var lugn
samtidigt som jag innerst inne skriker av smärtan.
Foten gör så grymt jädrans ont samtidigt som jag fortfarande
inte har någon känsel i tårna vilket orar mig och läkarna mest.
vad händer nu?
ja smärtan borde ha lagt sig men det har den inte
och jag försöker tänka på annat vilket faktiskt är väldigt svårt.
jag kan inte läsa då jag inte kan koncentrera mig på texten,
att gå till kontoret i morgon är en omöjlighet och jag
som inte vill annat än att åka in där men nej,
förhoppningsvis blir det bättre över helgen,
bara jag kunde börja stödja lite på foten snart så skulle
allt bli mycket lättare. men 6-8 veckor kunde det ta
innan detta sker enligt läkarna, tack för den.....

Inga kommentarer: