onsdag 28 oktober 2009

Tandläkare o sjukhus


Nu på morgonen var jag hos tandläkaren, andra gången på mycket, mycket länge. När jag var där igår på undersökning så kunde jag inte minnas varför jag hade tandläkarskräck, ja menar undersökningen var inte ett dugg läskig förutom hans 32 upprepningar " intackt" och jag då trodde att jag hade hål i varenda tand. Men näh inte ett enda hål bara tandsten och missfärgning av snuset på 2 tänder så det var det jag fixade idag, och det var obehagligt vill jag lova. Trots bedövning så rann tårarna men nu har jag vitare tänder än självaste pebsodent reklamen igen.

Nu väntar jag på att vackraste J ska komma hem, han ska följa med till neurologen om 2 timmar. Vi ska träffa min doktor för att jag varit så trött och illamående den sista tiden och vi ska prata om framtiden.

Näh ska lägga mig och vila lite nu, ja förstår inte varför jag är så trött hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag gissar på tidsomställning, vädret eller bebis.