fredag 16 oktober 2009

Men oj Stackars J

jaha så halkade hon i vardagsummet och trillade på
den redan skadade foten och det slutade inte så bra,
hon skulle bara flytta sig från soffan till köket.
ja man kan ju inte annat än skratta.

Det är fredagkväll idag och jag trodde
att jag iaf skulle kunna stödja lite på foten nu
men nej inte alls, det går inte alls bra.
Det kan iof ha att göra med att foten blev 10 gånger
värre av att jag ramlade på den mitt på dagen.
ja läkningen gick upp och den blev värre..
Nåja man ska inte vara bitter.

jag satt med hundarna på golvet idag och läste,
och lekte och försökte roa mig så gott jag kunde
sedan tiggde jag och bad om att få följa med och handla
så jag iaf kom ut lite grann bland annat folk
än sjukhus folket och fick känna på lite annan miljö igen.

Något väldigt kul är att alla frågar hur J mår
mitt upp i detta. " men gu hur tog J det?"
samtalskonversationerna låter ungefär så här:
- oj vad har hänt med din fot?
- det var en olycka med vår bil och jag
fick bilen över hela foten och den stog sedan still där.
- men oj vad hemskt, hur mår J nu då?
stackars J
- ja det är mest synd om honom,
jag har inte alls ont och behöver inte alls äta morfin för detta....
- jo det är klart du måste ha ont men stackars J han
måste må jätte dåligt över detta

Inga kommentarer: