fredag 30 oktober 2009

dagen före allahelgona och rädisorna smakar ingenting

Idag är det dagen före allahelgona,
jag var inne på kontoret en halvdag
men kom iaf inte hem före kl 15.

Nåja vid 16 åkte vi iväg till City Gross och handlade
och jag var jätte sugen på rädisor och chillichips.
men varken rädisorna eller chillichipsen smakade
speciellt mycket tyckte jag och jag blev besviken,
J förstod inte vad jag menade och tog rädisor
ur samma knippe och hans smakade visst rädisor,
inte speciellt starka men dom smakade Rädisor,
men varför gjorde inte minna det då?
det blev iaf hemma gjord Nachotallrik idag igen,
jag var så hungrig när jag kom hem eftersom
jag inte ätit mer än 2 äpplen sedan igår kväll.
men jag kände mig inte speciellt hungrig,
trots att vi hade chillichips som sagt och
jag tog extra stark krydda till köttfärsen
så var det ganska smaklöst.

Nåja just nu är det beslutsångest,
frågan lyder :
ska jag vara social och ha mysig kväll i soffan med
vackraste J och djuren eller en kväll i gungstolen
och den litterära sfären?

Inga kommentarer: