torsdag 13 maj 2010

Omslagsflicka nummer 2

Jaha min stora systers unge Stina får inte känna sig utanför och den där vi föräldrar tävlingen är tydligen riktigt populär, undra om det finns en sådan för hundar?

Iaf jag har idag skickat ett röst även på lilla Stina som är 16 månader och vill man även rösta på henne så kan man göra det på följande länk :


http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=31406



Vi har tillbringar förmiddag genom att följa med J på olika loppisar och jag förstår inte varför han vill ha med mig, det är sällan jag faktiskt följer med, för när vi stannar vid en loppis så funkar det så här. Bilen stannar, jag tar ut hundarna och redan där har J försvunnit. När jag sedan kommer fram till borden så är det dags att åka vidare till nästa ställe, antar att det är så att vara antikhandlare och jag ska inte klaga jag är lika fokuserad när jag är på tävlingar och utställningar att jag liksom glömmer bort sällskapet jag hade med mig. Elvis Presley han iaf hamna i bråk med 2 hanhundar och det var Edith Piaff dom slogs emot, när Taxen och Elvis hamnade i bråk gick Edith dit och tog Elvis parti, hon börja bli riktigt modig nu den där lilla krabaten och all ensamhetsträning har gett resultat.



Sockerkakan är i ugnen och nu är det dags att rensa ur garderoberna.

Inga kommentarer: