torsdag 27 maj 2010

powerwalk, boxning, powerwalk

Oj, vad tiden går snabbt. Jag har varit borta från datorn i närmare 2 veckor och det per automatik gör att jag inte har bloggat heller.

Vad har hänt här då? Jag har äntligen fått terapisamtal, krishantering bättre sent än aldrig med andra ord. Nu kanske jag kan slippa alla mardrömmar på nätterna??
utöver det så har jag börjat träna boxning som terapefeten och sjukgymnasten rekomenderade, det är jätte kul och jag var tydligen så duktig så jag blev direkt uppflyttad från nybörjargruppen till tävlingsgruppen "inte konstigt med tanke på aggressionen du har inom dig" sa terapeften och han vill nu att jag tränar boxning minst 3 gånger i veckan under hela juni månad samtidigt som jag går och pratar med honom. Fysiskt är jag ju nästan helt återställd, det är bara högerarmen som jag inte har full känsel i ännu men eftersom jag känner halva armen så hänger yttersidan per automatik med i träningen.

På tisdag ska jag på återbesök till Lund universitetssjukhus, jag hoppas dom har bra nyheter för jag känner mig bättre än på flera år fysiskt. Det är riktigt skönt att slippa alla tunga mediciner ska ni veta.

Inga kommentarer: