söndag 10 oktober 2010

Så var helgen slut





Lorettah tog lite kort på hundarna igår eftermiddag. Här är 3 av dom.
Vi var in till Malmö och åkte hem till Lorettah vid 14 tiden igår och var där sedan hela eftermiddagen och ända fram till 19.00, en super mysig och trevlig eftermiddag med massa hundbus och hundsnack och fotografering.
På kvällen satt jag sedan och grät till filmen PS I love you och dagen tillägnas söndagstädning. Jag tycker det är så skönt att ha golven nydamsugna och nybadade höll jag på att säga, nyvaskade när arbetsveckan börjar och undanplockat på alla ställen utom på mitt skrivbord som jag verkligen borde sitta och rensa upp. Papper överallt, en annan dag får det bli. Veckan som kommer blir en rolig men jobbig vecka som jag knappt kommer att vara hemma under så därför känns det extra skönt att städa idag trots att solen skiner och jag egentligen bara vill ta en promenad på stranden med hundarna.


Inga kommentarer: