onsdag 27 oktober 2010

Vilsenheten

Att gå vilse är ganska lätt hänt. Man står vid ett vägsjäl och råkar ta höger istället för vänster.
Man går först åt höger.. vänder efter en bit på vägen och tar vänster istället, vänder återtillbaka till vägsjälet och står där förvirrat. kanske var det rakt fram man skulle ha gått hela tiden utan att göra en avstickare?

Nåja Min Elvis Presley är fortfarande sjuk. Öroninflamationen han har beror på något och igår togs det blodprov för att bla se om det är borelia. han fick örondroppar, öronrengöring och så har jag fått ett specialschampo han ska badas med varje dag och så ska han kanske äta specialkost, veterinärkalaset kostade bara igår 3500 kr och vad slutsumman blir det vet jag inte ännu, spelar ingen roll. Elvis är min älskade troföljare och det får kosta vad det kosta vill bara han blir frisk. om jag så får ta ett extra jobb för att kunna betala veterinären. Är lite sur på veterinären vi åkte akut till för 3 veckor sedan bara, dom borde ha tagit ett blodprov redan då så skulle det inte ha gått så här långt.

Inga kommentarer: