fredag 2 mars 2012

Älskade, Älskade

Faaan ta dig! Kunde du inte väntat tills jag hann komma upp?????????????????????????????????

67 år är faan ingen ålder, hör du det!!!?????

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnn

varför just nu?? varför just nu när vi har den bästa relationen vi någonsin har haft? Varför just nu när vi står varandra så nära och när jag älskar dig så mycket. Fattar du inte det???

Det är så fruktansvärt jädrans orättsvist och snälla vad du än gör så tro inte att jag struntade i dig, jag hade bara ingen möjlighet att komma upp. jag hade redan bokat första Tåget som skulle gå och nu är det försent....

alla syskon var där vid din sida utom jag...det känns så jävla fel.

1 kommentar:

Anna sa...

Åh vännen! Jag blir så ledsen över att du inte hann upp innan det var för sent. Men kan det vara så att din pappa någonstans visste hur du känner och därför kunde släppa taget innan du kom?

En jättekram till dig och din familj!