fredag 16 mars 2012

Maratonvecka

Igår hade B och jag en sådan här dag som vi egentligen brukar ha på fredagar, en dag då vi inte gör någontng utan bara vilar. Men eftersom tempot här hemma har rullat på i 120 sedan jag kom hem bara några få dagar efter pappas bortgång så orkade jag inte göra ett smack igår, även B var helt utslagen så vi låg istort sätt och sov hela dagen.

Dagen idag började med en timmes promenad med hundarna i det vackara och varma vårvädret oh just nu ligger B i babygymmet, jag hade lite pappersarbete att göra som jag mailat till jobbet, ska strax gå bort till församlingshemmet och skriva ut dessa till träffen med ungdomarna på söndag, sen ska vi nog vara ute och sola så mycket som möjligt idag och Jack daniels ska göras i ordning till morgondagens utställning, det är hans första hundutställning sedan juni...

Jag är så oftantligt trött, vill bara ligga och sova och idag börjar en sådan här maratonvecka igen men det är så den sista på väldigt, väldigt länge....

2 kommentarer:

Anna sa...

Det låter onekligen som att du behöver få vila ut! Skönt att detta är sista veckan som du har en massa inbokat. Sen får du ägna dig åt att bara slappa och njuta ihop med lilla B!

ika sa...

ja jag tror det. Det har varit fullt upp med jobb och veckan som kommer har jag en konfirmation att förbereda och 3 gudstjänster, sen så...