onsdag 7 mars 2012

Möten, Möten och åter möten




Under de dagar vi var i Sala så var jag även med till ett av mina smultronställen, nämligen stallet och här mår jag som allra bäst. Nu kunde jag inte må som allra bäst någongång i Sala och kommer inte att göra det på länge men bara för en stund fick jag må bra. Hästlukten och atmosfären i stallet är bara sååå, ja det finns inga ord, bara hästmänniskor vet vad jag menar. På bilden här står jag och B och pratar med min lillasysters häst.


Jag eller vi kom hem till Trelleborg sent i måndagskväll och både gårdagen och framförallt dagen var full av möten. Igår var vi på öppna förskolan för B´s skull sedan hade vi ett snabbt möte på mitt jobb. Idag på förmiddagen var vi på babycaféet och bilden på de 3 snackiga bebisarna är från fikat där idag, ska jag släpa med B på alla mina möten så får hon väl släpa med sig mig på sina antar jag. B hade verkligen saknat sina kompisar, det märkte man idag.


Ska strax krypa i säng. Ett möte i morgonförmiddag och sedan jobba klart med all den sista logistiken inför konfirmationsresan som går av stapeln på fredag.

Inga kommentarer: