lördag 17 mars 2012

Tack för Liberoblöjorna

Min dotter får panik när hon har kissat och bajsat och trots att hon hade enligt mitt tycke blöjor som höll henne torr så fick hon panik och jag kunde få byta blöjor upp till 5 gånger i timmen ibland, för den minsta lilla droppen i hennes Hugges eller pampersblöjor gjorde att jag hade en bebis som var helt panikslagen...

..som ett frågetecken står jag där och undrar vad fasiken ska jag göra, så här kan det inte hålla på. Vi använder Pampers super dry och vi använder Hugges super dry och ändå är ungen panikslagen för en droppe kiss, jaja det positiva är ju att hon lär vilja slippa blöjan snabbt iaf.

Som gravid gick jag med i Liberoklubben men under B´s första 3 månader så hade jag inte provat en Liberoblöja och när vi sedan fick en rabattkupong på 30 kr så sa vi det, okey vi köper ett paket och testar , det kan ju inte bli sämre iaf och det blev det inte utan det blev mycket bättre.

Tack Libero för era fantastiska blöjor. Jag har en dotter som inte längre är panikslagen när hon har gjort sina behov och istället för att byta blöja 5-6 gånger i timmen så byter jag numera bara blöja kanske 5-8 gånger omdagen, detta har mer än halverat blöjkontot! Så tack, min dotter älskar era blöjor. Hon både kissar och bajsar utan att säga ett knyst och kan ha kiss och bajsblöjan på sig tills vi kommer till närmaste toalett och kan byta, inte alls som tidigare då hon fick total panik och blev jätte ledsen så vi fick tvärbromsa bilen och byta på stående fot.

1 kommentar:

Cajsa sa...

Jag älskar oxå libro och nu fattar jag hur man samlar poäng. Yeah:)