tisdag 13 mars 2012

Hänga på stan









Vi hade ett inplanerat möte på Ystad lasarett igår kväll och då det var på läkarens jourtid så blev det lite framskjutet så då passade vi på att gå ner på stan en sväng. Bla så gick vi til Lindex för att se om den där fina overallen fanns kvar, det gjorde den ju naturligtvis inte, så vi testade solglajjor istället. B verkade tycka om solisarna men hennes pappa tyckte inte att vi skulle ha dem så vi gick därifrån utan dem, men eftersom jag har ett annat möte i Ystad på torsdag och då är helt själv där med lilla B så tror jag nog att jag kommer slinka förbi Lindex pånytt och köpa med mig dessa hem, även om vi kommer att få ärva kusin E´s rosa.


Och ja B är lika busig som hon ser ut att vara på bilderna, kommer att få det häktiskt om detta håller i sig när hon är i 3-4 års åldern.. men hennes storebror hade varit lika busig som liten och är lugnet själv nu så jag får väl längta till tonårsperioden kommer då antar jag...

men appropå det, idag på BVC så bokade vi en ny tid till om 2 veckor, inget konstigt i det, men då har hon fyllt 4 månader och då ska vi ha ett samtal om mat för nu är det dags att börja ge dem riktig mat.. va?? redan?? stopp och belägg, nej jag är inte redo för detta!


Inga kommentarer: