fredag 9 mars 2012

Omotiverad och trött

Helt omotiverad ska jag försöka packa idag då, det är verkligen i sista sekunden för visserligen är klockan bara 06 och bussen går kl 13 men jag börjar jobba redan 9,30.

Jag är helt omotiverad och orkar inte ta tag i strulet som är med jobbet för jag har så mycket annat att grubbla över och så fort något går emot mig så sprutar tårarna ut från mina ögon. Samtidigt så gäller det att bara sålla bort och strukturera för nu ska jag vara borta i 3 dagar med konfirmanderna och då gäller det att verkligen ha fokuseringen på dem så de får en bra och minnesvärd resa. Men jag vet ju också att jag nu har mindre tålamod än vanligt så jag hoppas att de är så gudomligt snälla i helgen som de kan vara ibland.

Jag är så trött, sover inte ordentligt och äter inte ordentligt. Det blir väl bättre antar jag.
jag känner mig så liten, en pytteliten flicka som bara vill gråta i den stora famnen och nyfiket fråga om världen. idag är det en vecka sedan jag och B åkte upp till Västerås för att ta farväl av min pappa som hade somnat in nästan 12 timmar innan jag han komma upp.

En vecka sedan jag släpade med mig B på tåget upp till Västerås, idag ska hon åka buss med till Köpenhamn och vara med på en kombinerad fotbolls och konfirmandresa i 3 dagar..min älskade lilla underbara B

Inga kommentarer: