måndag 13 april 2009

4 timmar senare


För 4,5 timme sedan tog jag med killarna på promenad. Vi gick bort till östra stranden, någon timme längs stranden som är oändligt lång och sedan gick vi hem igen. När vi kom hem hade vi varit på promenad i ganska precis tre timmar, inte undra på att lilla hjalmar branting inte hade någon energi kvar. Elvis däremot var lika busig som han var på stranden en timme tidigare.

I går var det underbart väder så vi var ute hela dagen och inte nog med att jag fick planterat en del blommor i rabatten efter mitt loppisbesök, så fick jag en hel del jobb gjort. Min förläggare blev lättad och glad att jag börjat på hans idé. Jag har ju dessutom haft en föreläsning sedan hemkomsten från venezuela.

Nu ligger jag dock i soffan och vilar med killarna som verkar helt slut efter vår långa promenad.


Inga kommentarer: