måndag 13 april 2009


Åh vilken underbar påsk vi haft. När jag kom hem från jobbet i torsdags gick jag och pojkarna en lång tur därefter gick jag till affären och köpte tårta, man får bryta dieten och äta tårta på sin födelsedag sa syster, sagt och gjort så åt jag tårta med elvis och hjalmar branting.

I fredags träffade hjalmar branting sin kärlek mimmi, en jätte söt tax och vi var ute hela dagen. Hjalmar lekte och gosade med mimmi medan jag och elvis solade.

Lördagen kom och solen sken igen. Koppel och solglasögon på och vi var ute hela dagen igen. Men på kvällen åkte jag till becca och vi hade en rolig kväll på den mexicanska restaurangen vid kronprinsen. Sång, skratt, kärlek och skilsmässa. Klockan två var jag hemma.

Söndag, långpromenad med pojkarna innan jag for in till malmö. Becca ville att jag skulle med till sinatra, åh va fin han har blivit, riktigt kul att se.

Och nu är det måndag. Sista påskdagen och återigen blir det en heldag ute i solen.

Inga kommentarer: