onsdag 1 april 2009

Grattis Hjalmar Branting

i dag är det 1 april, då ska man dra aprilskämt.
men detta är inget skämt för min lilla Hjalmar Branting fyller 3 år idag.
När jag kommer hem från jobbet ska han få extra många köttbullar
kalas ska dom ha i helgen, Elvis fyller ju 4 år på tisdag
och jag orkar inte baka 2 tårtor eller 3 blir det eftersom jag fyller år på torsdag,
så hur som haver så kommer killarna att få tårta i helgen i stället,
men deras presenter får dom öppna på sina respektive födelsedagar.

kaloriräkningen går bättre än väntat.
jag och Marie peppar varandra
och vi har hittat en mellanväg mellan GI och viktväktarna
med övervägande viktväktarna.

Gårdagen tillbringades i Malmö.
Ett besök på KK stod på schemat och en mindre rolig undersökning
med ett mindre roligt resultat. En inaktiv äggstock. Strålande!
Drömmen om att en dag bli gravid gick genast i krach.
Är det inte typiskt? Att dom som hellst av allt vill bli gravida inte kan? ´
Tur att man har syskonbarn som man kan skämma bort!

2 kommentarer:

Maria sa...

Det blir många som ska firas! Men du glömde 9stycken på onsdagen.....

ika sa...

just ja precis men dom kommer grattas dom oxå men jag vet inte om jag bakar tårta till alla 9 valparna :P