tisdag 14 april 2009

Stressigt men roligt

åh det är så stressigt och mycket att göra på kontoret idag,
när det är så här så stormtrivs jag.
Många klagar när det är mycket att göra,
samma människor som klagar när det är lite att göra.
Jag stormtrivs och på något sätt blir jag en gladare
person när det är så här mycket :D

Morgonen började dock lite segt.
jag sov till halv sex och konstigt nog
tog det 50 minuter att ta på sig kläderna
och hundarna kopplen.
tjugo över sex kom jag och pojkarna till sist ut
och vi kunde iaf ta en promenad på 40 minuter.
Idag kommer iaf Felicia till pojkarna vid lunchtid
så jag tror inte att dom dör för att dom "bara" fick vara ute
i 40 minuter. hon ska dessutom vara ute med dom hela eftermiddagen,
och har Hjalmar branting tur så kommer han träffa sin älskade Mimmi,
ni vet Taxen som han är stormförjust i.

Inga kommentarer: