torsdag 9 april 2009

Hipp hipp hurra






Den 9 april 1980 föddes en liten blond flicka i västmanland
inte särskilt knubbig men inte heller smal.
tror hon vägde något på 3000 och var 52 cm lång.
Från 6 års ålder var hon mer i stallet än hemma.
skolan gick väl så där, hästarna var roligare...
men skolan blev rolig och intressant på gymnasiet
och hon slutade gymnasiet med toppbetyg i de flesta ämnen.
Efter studenten valde hon att läsa Teologi i Uppsala
men fick en längtan ner till skåne........

näh allvarligt jag orkar faktiskt inte! Jag jobbar på kontoret idag, slutar dock redan klockan 13 och kommer vara hemma strax innan klockan 15 om tåget och bussen går som det ska.
Sedan ska jag ta ut killarna på en lång promenad, tror vi ska gå till stranden idag
och i kväll ska jag synda och äta pizza och ta ett glas vin. Ja så ser planeringen ut på denna "stora" dag och därmed säger jag grattis till mig själv. Nu är jag 29 år gammal och har endast 1 år kvar till 30, jag längtar redan till den dagen.

Inga kommentarer: