måndag 20 april 2009

dåligt samvete

I natt fick jag sova väldigt dåligt
och irriterad var jag på det.
Jag förstod inte varför Elvis MÅSTE
sova på mig när han har 98 andra kvadrat meter att sova på?
03.19 var jag så irriterad att jag slängde ut dom från sovrummet
och stängde dörren.
10 minuter senare får jag dåligt samvete och går istället
upp och tar tempen på Elvis och mycket riktigt febern hade stigit
det var därför han beteede sig som han gjorde.
Upptäckte redan i lördags kväll att han var sjuk,
det var antagligen därför han inte var på humör på
lördagens tävling, han var så olik sig.

Hursom mitt dåliga samvete lät dom sova i sovrummet igen
och jag lyckades hursom sova i 1,5 timme innan jag skulle upp,
detta trots en snarkande elvis på huvudet.

och idag har jag sett den vackraste tik man kan tänka sig,
jag föll direkt och blev så "kär", tro fatsiken att hon är till salu oxå.
gadäm varför göra så här mot mig?

Inga kommentarer: