tisdag 1 december 2009

Julkalender


Åh det bästa med 1 december är att man får öppna den första luckan i julkalendern!
Jag har 2 stycken, en som jag fick när jag var på Ica kvantum och handlade
och så har jag fått en chokladkalender, den skulle jag ha på kontoret tänkte jag
men glömde den hemma i köket, Selma lagerlöw har troligen ätit upp den när jag kommer hem i kväll, om hon inte petat ner den till hundarna och dom har tagit den..

Nåja, jag lämnade mitt julpyntade hem tidigt i morse och tog mig till kontoret,
på tåget kommer jag på att jag var en timme sen, inte det bästa men jag han vara med 10 minuter på mötet som iaf inte hade tagit upp min avdelning. Efter ca 2 timmar på kontoret så var det dags för brandövning, Jippi! Det var bara till att hoppa ner 4 våningar i brandstegstrappan och se glad ut, väl ute uppstår ett kaos och ingen vet någonting så 10 minuter senare går ca 2000 ( eller vad det nu kan vara med 4-5 stora företag i samma byggnad) buttra personer in och undrar vad det där var bra för.
Borde hursom ta och återgå till det administrativa nu, undra just när jag kommer att ha något intressant att säga nästa gång. Nästa vecka börjar ju Klimatmötet här vid vårt kontor och President Obamas avstängning sist han var här kommer inte vara någonting mot det som komma skall har jag hört talas om, kanske borde lägga in om semester fram till 18 december när det slutar?

Inga kommentarer: