tisdag 22 december 2009

julstress

Usch vad dålig jag är på att uppdatera bloggen nuförtiden,
kanske för att jag upplevt en julstress de senaste veckorna?

I torsdags så var jag och inhandlade de sista julklapparna trodde jag,
men ikke när jag sedan kom hem så fick jag veta att det var 2 till som skulle inhandlas
plus att jag kom på att jag köpte helt fel julklapp i torsdags, jag skulle aldrig låtit den
där säljaren i den där butiken övertala mig till att ta det jag egentligen inte ville ha
till den där personen, jag skulle hållt fast vid det som var tänkt från början.
så i morgon ska jag stressa ner och byta den, ja för i morgon ska ju ingenting annat göras,
absolut inte. Jag förstår bara inte hur jag ska hinna med allt och känner att jag hatar julen.

Slutar om 1 timme och 5 minuter, sedan ska jag åka hem, förhoppningsvis går tågen bättre än i morse och jag hinner hem till mitt planeringsmöte i kyrkan kl 17.00. i kväll skall julgranen tas upp ur källaren och den ska göras redo. Undra hur många minuter det tar innan Selma Lagerlöw välter den!

Inga kommentarer: