onsdag 19 oktober 2011

Just love to clean



Jag har tidigare under min graviditet skrivit om min totala städmani, det bästa jag vet är att städa (efter att träna hundarna, träna, sport, hästar, min familj, sticka etc etc) och i dag har jag återigen ägnat hela eftermiddagen till att städa! just love to clean.. det jobbiga är bara att när man bor med en tonårsson och en man så måste man hela tiden börja om från början och när man ägnat 2 timmar åt att städa där man städade igår så då kan man gå till det man egentligen ville göra för dagen, problemet är att då är det dags att gå ut med hundarna och sedan ska det handlas och sedan ska kvällsmaten handlas och det ska tvättas och så skjutsa tonåringen till träningen och så är det dags för kvällspromenad med hundarna och så är det samma visa i morgon igen, börja om från början, börja om från noll. inte att förglömma, det går inte så snabbt för en höggravid kvinna alla gånger heller så allt tar ju sååå mycket längre tid!

Fast i eftermiddag har jag faktiskt hunnit med utrensning av hundarnas garderob också och nu ska de kläderna ut på blocket, kanske till och med hinner med sovrummet i dag, troligen inte men det skulle vara himla skönt eftersom jag har möten hela dagen i morgon och då inte hinner städa....

Inga kommentarer: