fredag 7 oktober 2011

Längtar

Åh vad jag längtar efter bäbis! Jag vill att bäbis ska komma ut nu! Fast samtidigt vill jag njuta flera veckor till av graviditeten för den är så himla mysig! Så samtidigt som jag njuter av fulla muggar för att den lille sparkar i magen och "pratar" med mig flera gånger om dagen där inne så är jag så nyfiken på hur livet blir när han eller hon kommer ut, och hur han eller hon ser ut! Jag blir så rörd bara jag tänker på det. Vem är det där inne?

Jag följer den här dokumentären "barn till varje pris" på svt och sedan har jag även börjat följa dokumentären "Drömmen om ett barn" på Tv3. Tycker faktiskt att drömmen om ett barn är bättre än barn till varje pris MEN båda dokumentärerna är oerhört bra och följer ni dem inte så rekomendrar jag dem starkt.

1 kommentar:

Anna sa...

jag är också kluven! Vill ha bebis här, men vet ju att jag kommer att sakna magen. Den är som en osynlig vän, man har den ju alltid med sig ;)
Och du, det är inte så många veckor kvar nu!