måndag 31 oktober 2011

kom nu!



Nej vet ni vad nu vill jag att den lille/lilla krabaten ska komma ut, i natt var jag så uttråkad att jag knappt kunde sova, så kom nu! Den låg kvar inne i helgen och det var inget vatten som gick igår när jag tjänstgjorde på Gudstjänsten så bäbis höll sitt löfte till prästen som jag jobbade med, hade väl fått satt mig över dopfunten annars som jag och en kollega skojade om igår, hahaha.


I lördags var jag i Malmö med Edith Piaff, först var jag och tittade på när min svägerskas 8åring spelade en basketmatch, sedan var jag hos min vän Lorettah som fotade magen och sedan var vi på chihuahuaträff. Lorettah håller på och redigera bilderna så jag tror att jag får dem inom kort, ska bli spännande att se hur magen blev när man var hos fotograf. Hursom Syster Katharina du får vänta lite till på bilderna, de är inte klara ännu.


Just det jag måste ju berätta, vi fick hem vår barnvagn,bilbarnstol, skötbord (badkarsskötbord) och bärsele i fredags kväll, jag monterade upp skötbordet i lördagskväll och gissa vad? Skötbordet passar inte vårt badkar och idag måste vi lämna tillbaka det, det känns så surt när man väntat i 2 månader på att få hem det så passar det inte! ja jag hoppas vi får pengarna tillbaka idag så får vi åka till Malmö och köpa ett, kan ju inte vänta i 2 månader till....


Annars har helgen varit full av graviditetshormoner och jag antar att jag har tolkat saker som hände på chihuahuaträffen helt fel och hoppas innerligt att det enbart beror på mina hormoner, så snälla bäbis kom nu!






3 kommentarer:

Storasyster sa...

Hur länge ska jag behöva vänta då? Inte så himla länge, hoppas jag!!!

ika sa...

På bäbis eller på korten? :P Lorettahs dator var tvungen att ominstalleras igår och därför fick hon vänta med korten så jag hoppas hon är klar idag :D

Anna sa...

Åh, vad kul med proffskort på magen! jag skulle också vilja ha, men är lite för snål. Men ska be mannen att fota lite i helgen tror jag ;)