lördag 15 oktober 2011

Underbara höstdag



Idag har jag haft en helt fantastisk dag i solen med mina konfirmander. Det har varit en helt perfekt höstdag, vackra träd, vacker klarblå himmel, vacker sol, vackra som i fantasiska ungdomar som jag jobbar med, det är så roligt! Jag var ute hela dagen med konfirmanderna och det uppskattade gruppen! Vi passade även på att spela lite fotboll (läs gruppen jag spelar inte med den här magen jag har)


På kvällen hade jag och mannen en mysig middag och lite myspys i soffan, just nu är han ute på en långpromenad med hundarna och jag sitter hemma och spelar Wordfeud, eftersom mannen och hundarna redan har varit borta en timme så hoppas jag att de snart kommer hem så vi kan titta på film och mysa lite i soffan innan det är sovdags.


Underbara höstdagen lider mot sitt slut och 42 dagar blir 41 om bara 2 timmar. Åh lilla pyret i magen vad jag längtar efter dig!

Inga kommentarer: