onsdag 11 februari 2009

barnövergrepp även kallat pedofileri

på GoKväll disskuterar dom just nu om barnporr, om pedofiler som skapar hemliga nätverk och där övergreppen mot barn bara blir värre och värre., det är hemskt och när man hör denna polisen berätta vill man bara skrika, hur kan man göra så mot ett oskylidgt litet barn?

Som jag nämnt tidigare läser jag just nu boken " det ingen ser" som handlar just om hur hans pappa våldtog sig på honom under en 8 års period, ibland är boken så äcklig och vidrig så man är glad om man har en toalett i närheten, jag har kommit halvvägs och jag har redan kräkts 3 gånger för det är så vidrigt det han berättar. Och jag förstår honom när han som 4 åring får höra av sin pappa att det är normalt att pappan suger på kissepinnen så kan han inte veta bättre. Eller när han som 8 åring blir våldtagen i sitt anus av sin pappa, hur ska han veta att detta inte är normalt när hans pappa säger "alla gör det, det talas bara inte om det och du älskar väl din pappa?"
hans pappa tog hans oskuld, hans pappa gav honom sin första orgasm, han var nyss fyllda 12 då och tyckte det var jätte äckligt, han tyckte inte om det men hans pappa sa "duktig pojke det har du förtjänat".

MEn i den där familjen i boken är även allt annat vidrigt också, vems mamma visar sitt könshår? vem leker doktor och patient med sin storasyster där det hela handlar om att ha samlag? och jag tycker så synd om denna pojken, han förstår inte bättre, han vet inte till en början, när han är 4 år att detta inte är normalt. när han börjar närma sig tonåren förstår han att det inte alls är normalt och det är där jag är nu.

Inga kommentarer: