måndag 9 februari 2009

Måndag morgon

Hundarna var riktigt pigga i morse
och jag var klar tidigt så jag bestämde
mig för att vi skulle promenera till dagis,
hm hur var det här nu med inga längre promenader?

Nåja igår när vi gick bort till dagis så tog promenaden ganska precis 30 minuter,
i morse skulle killarna dock kissa 390 gånger, dvs på varenda träd
så promenaden tog helt plötsligt 45 minuter och jag blev lite små stressad
när vi väl kom fram till dagis, men jag kom i alla fall med min buss
som gjorde att jag kunde möta Tussilagon vid tåget 7,30.
När vi står där i kylan och väntar på ett försenat tåg träffar vi tussilagons bror.
hursom eftersom tåget var 20 minuter försenat hade jag alltså kunnat
sova lite länge och sluppit gå upp klockan 05?

Dagen har börjat mycket mycket trevligt,
kommer den sluta lika trevligt?

Inga kommentarer: