tisdag 10 februari 2009

det är kallt här nere

usch och fy jag fattar inte hur jag får det varmare här hemma.
måste nog ringa min hyresvärd tror jag och säga att jag inte får någon värme
i elementen, eller rättare sagt jag tycker det är är alldelses för kallt här inne.

har varit hemmafixare idag igen. satt upp nya gardiner i finrummet, bytte vita till blåa istället och det blev faktiskt riktigt bra, trodde det inte själv när jag gick från hemtext och var på väg att gå tillbaka med gardinerna men är glad att jag lät dom följa med mig hem.
sedan har jag satt upp tavlor i hundarnas rum, djurtavlor så klart. och mest av allt där jag känner mig extra duktig var att jag äntigen fick igång internet på lilla datorn, skam den som ger sig.

besöket på dagis var trevligt även fast killarna tyckte det var jätte konstigt att jag var med och att vi gick dit mitt på dagen, sedan fick de vara själva en stund på dagis medans jag gick till tavelaffären och även om jag bara var borta en halvtimme blev jag välkomnad som när jag varit borta i 10 timmar.

nu står det bus på schemat och jag ska försöka släppa datorn en liten stund

Inga kommentarer: