söndag 1 februari 2009

En händig man


Vem behöver en händig man? Inte jag i alla fall. Jag klarar mig så bra själv. Det enda som behövs när man ska bygga ihop en säng är en stark vilja och en jädrans massa envishet. Hur bra sängen blev? Det visar sig i natt när jag ska sova om sängen håller eller inte.

Sofia har rätt. Jag behöver ingen man, jag klarar mig så bra själv. Som idag har jag skruvat gardinstänger, monterat gardinhållare & fått upp gardiner i två av fyra rum. Jag har byggt i hop sängstommen & fått madrassen på plats och jag har spikat upp tavlor. Allt på egen hand. Att jag sedan överansträngt mig & har riktigt ont i kroppen har inte med saken att göra. Jag klarade det!

I övrigt har det planterats blommor & tvättats idag, förutom de timmar jag var med hjalmar branting & elvis på inskolning på nya dagiset. Jag tror dom kan få det bra där. Elvis hade iaf riktigt kul idag.

Nu ska jag ta kväller

Inga kommentarer: