fredag 6 februari 2009

Vad gör man en fredagkväll i trelleborg


Har gått lite tidigare från jobbet idag hela 15min så jag hinner med ett 20 min tidigare tåg.

Jag undrar just vad man gör i trelleborg en fredagskväll. Jag kanske borde fråga pojkgrannen med hunden? Eller ska jag ta hemmakväll med en bra bok som vanligt? Köpte faktiskt en ny bok idag, när ingen annan ser som är en sann berättelse om föräldrars övergrepp på en liten son. Av det jag läst är den äckligt. Tex har han räknat ut att han tvingades onanera sin far minst 1500 gånger & att det var hans pappa som tog hans oskuld. Hur vidrigt är inte detta & hur kan man utsätta ett barn för det? Övergreppen började när han var 4 år. Det sjukaste i detta är att övergreppen bara var en del av alla sjuka ritualer som pågick i hemmet.
Ja jag ska läsa klart boken med en skräckblandad förtjusning över en man som tillsist tog sig modet att anmäla sin egen far för sexuellt utnyttjande.

Sitter nu på tåget i mitt nyfriserade hår som fått komplimanger idag.

Inga kommentarer: