lördag 14 februari 2009

Seriöst? seriöst?

Alltså allvarligt Trelleborg visa mig något bättre nu.
Följde med dagisfröken till hennes väninnor
och blev glatt överraskad.
Men allvarligt lykktorna?
Seriöst Trelleborg?
Ni måste skoja med mig
om det bästa ni kan erbjuda är
att låta en dam i 50års åldern komma fram
eller rättare sagt följa efter mig in på damrummet
och säga " det sitter en kille där ute som tycker du är jätte söt,
han vågar dock inte prata med dig själv men
han undrar vad du gör i morgon?"

och vad tror ni mitt svar blev med tanke på kvinnans ålder?
jag tackar för komplimangen men hur gammal är denna karl?
svaret tillbaka: han är nog i 30 års åldern,
kallas för en flod eller något och han vågar inte gå fram till dig
men han är världens snällaste även om han är väldigt blyg

alltså seriöst?
har Trelleborg inget annat att komma med?
Jag ska tala om att Lykktorna var nog så illa som
min grannes vänner sa förra helgen och även om de spelade
väldigt bra musik så ska man bara gå dit i:
1) brist på annat
2) ett stort sällskap
3) i hopp om att inte ha annat än roligt
4) vara jävligt onyckter

man ska INTE gå dit om man:
1) vill lära känna Trelleborg
2) är singel
3) vill slippa drägg

Förlåt Trelleborg men alltså allvarligt?
Jag kan inte annat erkänna än att jag hade skoj
med mina för kvällen väninnor men jag säger bara:

TACK MEN NEJ TACK

Inga kommentarer: