onsdag 7 april 2010

Grattis Elvis Presley 5 år idag


I dag fyller min Elvis 5 år så i dag ska han få äta tårta. Grisörat han fick tidigare i morse det snodde Edith Piaff rakt framför ögat på honom så en sådan snäll lillasyster har han. De nya halsbanden lär han få behålla för sig själv i alla fall. Men 5 år redan? min älskade följeslagare som just nu är en riktig surpuppa..
Det är en riktigt fin vår dag i dag så när jag varit hos läkaren och mina andra ärenden så ska dom få vara ute i trädgården, Selma lagerlöw ligger redan ute i solen och gottar sig, jag ser henne inte förstunden iof så jag tror att hon sitter borta vid gatuköket igen, lär upptäcka det om en stund när jag går ut med vovvarna.
Astrologen kom på tal i morse när jag och Nina satt och pratade om hästar. Kommer det lägligt att Ninas gamla häst är tillsalu när min läkare har sagt att jag ska börja "hänga i stallet" igen? Så jag vet inte om man ska börja leta stallplats eller bara en häst att rida kanske och visst saknar jag hästarna, det är ju ett år sedan jag red nu. jaja, världen är i alla fall bra liten har vi kommit fram till.

Inga kommentarer: