tisdag 20 april 2010

utsikten från en chihuahuas ögon








Här om dagen satt vi ute på uteplatsen och solade, det var riktigt varmt, jag la termometern i solen för skoj skull och den mätte 38 grader men i skuggan var det endast 14 grader så det var troligtivis bara 14 grader i luften men jag satt lutad mot husväggen som var 38 grader varm som sagt.
På torsdag eftermiddag åker vi hem till Sala och där ska vi vara till på söndag morgon, trots att det bara är drygt 2 veckor sedan jag träffade mamma sist så saknar jag henne. På fredag har vi inga planer i Sala förutom att jag ska ha min sjukgymnastik i skogen, på lörda ska Edith Piaff ställas ut på Västerås nationella utställning och sedan åker vi hem på söndag morgon. Edith Piaff har startnummer 15 på lördag så vi kommer troligen att vara klara på utställningen redan kl 10 men vi får väl se hur hon och J sköter sig i ringen.
Det går upp och ner med sjukgymnastiken, jag och Elvis Presley var ute och pilgrimsvandrade i lördagsmorse och det gick kalasbra, Pilatesövningarna går inte alls bra och i söndags tappade jag mina ben och föll rakt ner i golvet, det var mindre skönt och jag stäckte till vänsternacke och axel ordentligt så igår tränade jag inga slag men destomer ben och idag började jag träna slag igen. Sedan har vi ju det här med det psykiska och utan J och hundarna skulle jag inte få något gjort på dagarna överhuvud taget och troligvis inte ens komma upp ur sängen och mycket därför vill jag och behöver jag åka hem till Sala i helgen.

Inga kommentarer: