torsdag 22 april 2010

"hem" till Sala ett par dagar

Om en liten stund ska Elvis Presley lämnas hos "farmor",
om några timmar åker vi andra till Sala,
vi kommer hem till mamma rund 22 i kväll.
När jag kommer hem från Sala hoppas jag att jag har fått min nya
pinkod till min mobiltelefon som jag så fint har tappat bort,
det var några veckor sedan och så sent som i måndags sa tele2 att den var påväg,
ja det har den varit bra länge nu...

Dags att packa det sista och träna lite sjukgymnastik innan vi åker, det viktigaste att ha med egentligen är Edith Piaff och J som ska ställa ut och hennes papper, mig själv och lillebrors skor som han glömde här för 2 veckor sedan. Jag ser bara fram emot att få vara hemma i Sala i 2 dagar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Ika,

Jag vill bara informera dig om att du kan ringa vår kundservice på 0772- 25 25 25 om du har ett abonnemang eller 0772- 21 21 21 om du har ett kontantkort och få PUK koden direkt via telefon genom att besvara vissa kontrollfrågor. Du kan sedan med hjälp av PUK koden själv välja en ny PIN kod.

Med vänlig hälsning,

Alan Kocevic, Tele2.