tisdag 27 april 2010

Träning

idag hade jag ett hårt pass med min sjukgymnast och jag fick bakläxa för att jag varit så lat med vikterna och pilatesbollen och nu har hon stramat åt tyglarna ganska mycket. Till nästa vecka ska jag har lyft vikter och byggt dubblet så mycket muskler, hon är hård med oerhört snäll och peppar mig riktigt mycket, jag skulle nog behöva träffa henne varje dag.

I går kväll var jag ute vid östra stranden med hundarna och tog ett pass i sanden, det var tungt och jobbigt men oerhört befriande. Elvis och Edith Piaff var helt slut när vi kom hem och det förstår jag så som dom sprang på stranden i en timmes tid.

Jag måste snart ta mig ner på stan igen, jag ska till min kära vän BM på salongen så hon får pyssla om mig lite och sedan gå till sjukgymnastiks butiken, idag började allvaret igen efter några dagars slappande med endast gåträning. Måste även lägga på ett krut med satsningen för beatch 2010 och även den började idag.

i kväll hoppas jag förresten att jag har ett glädjande besked.

Inga kommentarer: